امروز تصمیم گرفتم، دوباره؛ و سخت است اینبار. خیلی سال است سکوت نسبی را برگزیده ام... سکوتِ نسبی و نیمه پنهان بودن کار دشواری نیست در برابرِ مطلقاً سکوت کردن و کاملاً پنهان بودن... امروز اما دریافتهام آرامش و دلخوشی ای را که بدهکارِ نگارم هستم تنها با سکوت و پنهان بودنِ مطلق و پذیرشِ کامل میتوانم اندکی بپردازم...
حق انتخاب داشتم این دنیا را انتخاب نمیکردم و درگیرِ بدهکاریِ ابدی به بودن نمیشدم... بدهکارها همواره سرافکنده و خجل خواهند بود... بودنشان مایه ی رنج خودشان و نزدیکانشان خواهد بود...
Grw Rn...ما را در سایت Grw Rn دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116